Přehled postupu pro Export do srovnávačů zboží
Export do srovnávačů zboží krok za krokem
Připravte si eshop
Následující úpravy pomohou spárovanosti produktů ve srovnávačích.
- Tam kde je to možné, doplňte výrobce (v PS 1.6 se zadává u asociací produktu, v PS 1.7 jako Značka v základním nastavení produktu)
- Pokud je máte k dispozici, doplňte EAN kódy (v PS 1.7 schované v záložce volby). A pro Google nákupy je potřeba mít vyplněné i klasické kódy (reference) a kódy výrobce
Nainstalujte a nastavte modul
Nainstalujte modul a nastavte jej podle následujících článků.
- určitě věnujte potřebný čas mapování kategorií , správně nastavené kategorie velmi pomohou zejména při spárování v heureka
- všiměte si karty Dostupnosti v modulu, správným nastavením si můžete ušetřit dost komplikací
- podobně je tomu s kartou Rozšířená nastavení. Po aktivaci rozšiřených nastavení můžete například individualizovat názvy produktů pro jednotlivé srovnávače, přidávat dárky aj.
Začněte prodávat
- nastavte tvorbu feedů a počkejte až doběhne úloha cronu. Poté v záložce feedy uvidíte adresy vytvořených xml souborů. Ty pak zadejte do odpovídajících srovnávačů zboží - Heureka, Zboží, Google merchants, Glami. Do menších srovnávačů lze obvykle použít feed Heureka
- Všechny srovnávače umožňují ve své administraci kontrolu spárovanosti produktů. U nového feedu čekejte první výsledky během jednoho až dvou dnů.