Export do srovnávačů zboží

Nejpoužívanější české srovnávače resp. porovnávače zboží jsou  zajisté heureka.cz a zbozi.cz. Zřejmý potenciál mají i Google nákupy a v poslední době zejména u oblečení roste význam srovnávače Glami .

Rostoucí obliba srovnávačů zboží mezi zákazníky má za následek stále rostoucí konkurenci mezi eshopy které na nich své zboží vystavují. Díky tomu se prodej na srovnávačích stává samostatným odvětvím internetového marketingu, které zahrnuje sestavení a optimalizaci feedu, řízení nabídkových cen, sledování konverzí atd.

Dále se budeme zabývat pouze tvorbou feedu, platí přitom že každou sebemenší výhodu kterou máte ve svém eshopu by jste měli být schopní ve srovnávačích ukázat. Má zboží dopravu zdarma? Ve srovnávači to musí být zohledněno. Máte produkt ve více barevných nebo jiných variantách? Existuje videonávod? Dáváte k produktu dárek zdarma? Budete mít produkt skladem dříve než konkurence? Atd. atd., každá maličkost kterou můžete ve srovnávačích svoji nabídku odlišit od konkurence se počítá.

 

 

 

 

 

 

Modul Zboží

Návod na dalších stranách předpokládá že máte k dispozici modul Zboží s variantami produktů ve verzi 3.54 nebo vyšší. Tento modul umožňuje tvořit plnohodnotné feedy pro Heureka (heureka.cz i heureka.sk), Zboží, Google nákupy a Glami. Feed určený pro Heureka lze bez úprav použít i pro řadu dalších menších českých srovnávačů.

webdnes.cz
®2016